Bedankt!!! - Reisverslag uit Rome, Italië van B4B - WaarBenJij.nu Bedankt!!! - Reisverslag uit Rome, Italië van B4B - WaarBenJij.nu

Bedankt!!!

Door: Carla

14 Augustus 2014 | Italië, Rome

Na twee geweldige dagen in Rome (véél gelopen, gegeten en gelachen!) en twee zonnige relax-dagen (zonder internet) bij Trudy & Rob in Terracina, zijn we nu met z’n viertjes in Montecatini Val di Cecina, Toscane. Boven in de bergen, een schattig hotel van oude mijnwerkershuisjes met een lekker zwembad erbij. Wij mogen de auto van Piet gebruiken voor onze vakantie, super fijn! Hij is vanmorgen met het vliegtuig naar huis vertrokken. De fiets en de Vespa staan nog in de garage in Rome. Rob gaat er samen met wat vrienden voor zorgen dat ze in de vrachtauto naar Olanda komen. Top!
Vandaag vieren we hier de 50e verjaardag van Mike! We blijven tot zondag, dan vertrekken we naar onze vrienden in Andalo (Noord Italië) waar we twee dagen/nachten blijven. Onderweg naar huis nog één overnachting in Bonn en dan zit de vakantie erop.
Wat is er veel gebeurd, de afgelopen 3 ½ week! Voor de volledigheid vermeld ik nog even dat we in totaal 2228,7 km hebben gereden. Wow! Eerlijkheidshalve vertel ik erbij dat dat op de teller van de Vespa staat; ik moest soms even op onderzoek uit naar de goede route, en reed af en toe een stukje verkeerd…
We hebben heel wat bij te kletsen met Kirstie en Dana! Elke dag denken we nog terug aan onze belevenissen en genieten we na van alles wat we meegemaakt hebben!
En geloof mij: al jullie leuke reacties op het blog, kaarten, berichtjes en telefoontjes hebben daar een belangrijke bijdrage aan geleverd!! Onwijs gaaf om elke keer jullie bemoedigende woorden te lezen en te lachen om alle reacties. Ook het feit dat veel mensen onze meisjes in Voorburg een beetje “in de gaten” hebben gehouden (laat ze het maar niet horen…) en “gevoed” hebben was een erg fijne gedachte! Het liefst zou ik iedereen een kaartje sturen uit Toscane met een persoonlijk woordje van dank, maar omdat het ‘team’ zó groot is gebleken, wordt dat een onmogelijke zaak….
Súper fijn dat jullie erbij waren!!! Heel, héél erg bedankt voor alles!!!
Een stralende zomer(vakantie) voor iedereen en veel liefs, ook namens Trudy, Piet en Mike!!

• 15 Augustus 2014 - 10:18

Mieke En Fridus:

Lieve Mike, Carla, Kirstie en Dana,

We hebben genoten en meegeleefd tijdens jullie tocht en wat een enorm bedrag hebben jullie bij elkaar gehaald. Jullie mogen samen trots zijn. Geniet nu van de "rust" (Mike zal moeten afkicken) en van elkaar, jullie hebben het verdiend.
    Lieve groet,

Fridus en Mieke

• 15 Augustus 2014 - 10:58

Ernst En Rietje Van Hell:

Beste Carla en Mike,

Vol bewondering en met veel respect hebben wij over al jullie belevenissen gelezen!

Wij zijn blij, dat we door het krantenartikel op de hoogte kwamen van jullie Goede Doel-actie.
    We vonden het fijn, daaraan ook onze bijdrage te kunnen leveren.

Wat een geweldige prestatie hebben jullie geleverd!

Jullie doel is ruimschoots bereikt.

Hartelijke groeten,

Ernst en Rietje van Hell

• 15 Augustus 2014 - 13:51

Cynthia En Noor :

Geweldig gedaan! Wat een tocht en wat een hoog bedrag hebben jullie opgehaald. Bijzonder dat jullie dit ook echt in Rome konden overhandigen!
    We hebben genoten van jullie verhalen en wensen jullie samen nog heerlijke dagen in Italië.
    Veel liefs vanuit Peschiera del Grada, gardameer. Xxx

• 15 Augustus 2014 - 15:43

Lex En Wil:

Gisteravond lang met Piet gesproken en van hem ook heel veel gehoord over de prestaties die geleverd zijn.
    Het bedrag was al net zo indrukwekkend.
    Genieten jullie nog maar fijn van de week vacantie.
    Lieve groeten uit Goes

p.s. gegevens van het hotel hebben we meteen genoteerd, dat ziet er heel prettig uit !

• 19 Augustus 2014 - 22:37

Tineke:

Fantaaaaaaastisch! Wat een prestatie van jullie allemaal en wat een mooi bedrag is er bijeen gebracht. Gefeliciteerd. Goede reis naar Voorburg en tot ziens.
    Lieve groeten Tineke en Ron