De officiële aankomst! - Reisverslag uit Rome, Italië van B4B - WaarBenJij.nu De officiële aankomst! - Reisverslag uit Rome, Italië van B4B - WaarBenJij.nu

De officiële aankomst!

Door: Carla

11 Augustus 2014 | Italië, Rome

Vanmorgen was de officiële aankomst op het Sint Pietersplein, rond 10.00 uur. Er stonden veel mensen, ook veel met camera’s en het was best een gekke gewaarwording om zó veel gefotografeerd te worden… Professor Taphoorn was er ook!! Zo gaaf! Hij had al verteld dat hij zou komen maar toen hij daar stond was het toch heel bijzonder hoor! En toen kwam het grote moment dat wij hem de cheque mochten overhandigen met het bedrag dat jullie allemaal bij elkaar hebben gebracht…. Ga even zitten…..
€ 18.550,= !!!!
Wat fantastisch hè!!! Dokter Taphoorn was héél erg blij en wij zó trots dat we met jullie samen zoiets moois hebben kunnen waarmaken!!
We gingen met het hele gezelschap lunchen bij een Ristorante. Er waren veel vrienden en collega’s van Trudy hier uit de buurt, en naast de familie de Jong waren ook onze Italiaanse vrienden uit Ladispoli/Rome er! We hadden natuurlijk dokter Taphoorn ook uitgenodigd en hij at gezellig met ons mee! Het was echt zo’n vrolijke Italiaanse zondagmiddaglunch, met veel heerlijke gerechtjes en een lekker glaasje wijn! Dokter Taphoorn hield een prachtige speech (waar ik wel emotioneel van werd) en Kirstie en Dana hadden samen met opa Jan voor 4 schitterende medailles gezorgd! Zo lief allemaal!
Wat een speciale dag!!
De rest van de middag hebben we in de stad door gebracht met Stefano, Paula, Gabriele, Dirk, Cynthia, Denise en Celine. Heerlijk om door Rome te slenteren (weer eens wat anders dan gas geven!) en al was het 35 graden…. het is weer genieten in deze super gave stad!

Enorm veel dank aan jullie allemaal, die zo met ons hebben mee geleefd en ons daardoor zo ondersteund hebben! Een uitgebreider woord van dank volgt nog als het internet weer beter werkt!

• 11 Augustus 2014 - 18:40

Victor:

Hi Miike,
    wat een prachtige prestatie heb jij maar vooral ook hebben JULLIE neergezet. Zo zie je maar als je je zinnen ergens op zet kunnen dromen uitkomen. In onze praktijk merk ik dat ook nog dagelijks bij het werken in jouw/ons gebouw.
    Had het nog niet gedaan maar een gift kan vast en zeker nog wel, ga even zooeken naar het nummer en dan komt mijn kleine bijdrage er ook aan.

Hartelijke groet voor iedereen die dit heeft mogelijk gemaakt.
    Victor

• 11 Augustus 2014 - 18:47

Henk En Diana:

Hoi Mike en Carla,

Van harte gefeliciteerd met deze superprestatie. Petje af voor Mike, wij hebben zelf wat fietservaring. Maar wij kunnen niet aan hem tippen. Fantastisch dat jullie in Rome zijn aangekomen. Geniet van jullie vakantie met de meiden en rust lekker uit. Heerlijk chillen met Italiaans eten en vergeet vooral de drankjes niet.

Wij hebben genoten van de boeiende verhalen van Carla. Iedere dag weer een spannend en vaak ook hilarisch avontuur.

Heel veel liefs, Henk en Diana

• 11 Augustus 2014 - 19:07

Jeanneten Dick:

Lieve Mike Carla,Trudy, Piet.
    Geweldige prestatie, ik heb genoten van de reisverslagen en hoop dat jullie een super vakantie hebben met allemaal. Ontroerd en blij voor jullie allemaal! Tot spoedig, liefs, Jeannet en Dick.

• 11 Augustus 2014 - 19:12

Marian Geise:

Kippenvel en diep respect! Prachtig gedaan, lieve mensen!!! Geniet nu vooral lekker na, na deze geweldige prestatie. En wat een mooi bedrag voor Professor Taphoorn hebben we bij elkaar gebracht. Zoals gezegd: KIPPENVEL!!!!!!!!

• 11 Augustus 2014 - 20:31

Maarten:

GEWELDIG!

• 11 Augustus 2014 - 20:49

Lex En Wil:

De afgelopen dagen hebben we wel 100 keer gekeken of het verslag er al was. Dus we waren heel opgelucht dat we vanavond konden lezen dat Mike z'n droom met behulp van Carla, Trudy en Piet heeft kunnen waarmaken. Geweldig ! Diepe buiging voor het hele team.
    Toen we de foto zagen van Mike met z'n dochters schoten we echt vol en kunnen ons zo`n beetje voorstellen hoe de emoties bij jullie zelf waren.
    Gaan jullie nu maar lekker nagenieten en jullie mogen heel erg trots zijn op deze prestatie.
    Complimenten voor de verslagen van Carla, we hebben er iedere dag naar uitgekeken en van genoten.
    Heel veel liefs en nog veel plezier met z'n allen,
    Lex en Wil

• 11 Augustus 2014 - 21:13

Petra Keessen:

Lieve Mike en Carla, jullie weten als geen ander: soms zit het mee, soms zit het tegen... Juist als het tegen zit gaat het erom! Ook als geen ander hebben jullie laten zien hoe je met tegenslag om kan gaan. Nieuwe doelen stellen, een topprestatie leveren. Veerkracht tonen....
    Met enorm veel respect en met veel plezier heb ik de verslagen van jullie Rome reis gelezen. Met vallen, opstaan en weer doorgaan is Rome bereikt! Chapeau! Geniet nu samen van de welverdiende vakantie! liefs, Petra

• 11 Augustus 2014 - 21:21

Anita En Hans:

Gefeliciteerd met de enorme prestatie, van Mike, het doorzettingsvermogen van jullie alle drie en
    met het halen van jullie einddoel! Wat een mooi bedrag!
    Geniet nu van een hele fijne vakantie.

• 11 Augustus 2014 - 21:22

Luus:

Ooohhhh, de foto's zeggen ALLES!
    Lieve schatten, dank jullie wel, dat wij deze topprestatie mochten meebeleven. Ik zal het dagelijkse blog missen, hoor! Geniet nu maar volop met elkaar van de zeer verdiende vakantie.
    De vele knuffels die ik jullie stuurde, hoop ik snel te kunnen geven.
    XXX Luus

• 11 Augustus 2014 - 22:09

Tiddo En Erica:

Wat een waanzinnige prestatie! Natuurlijk Mike maar die brommertjes er achteraan is ook een kunststukje. De reisverslagen waren 10 x leuker dan al die boeken die we de vakantie gelezen hebben. Komt er nog een film uit B4B ' The Movie ' of zoiets? We kijken er naar uit. Veel plezier nog en goede terugreis.

• 11 Augustus 2014 - 23:33

Mick:

Chapeau, wat een fantastische prestatie! Gefeliciteerd Mike en jullie natuurlijk ook 'meiden'. Heb straks een veilige terugreis. We zien jullie gauw.

• 12 Augustus 2014 - 07:20

Henny:

lieve allemaal, ik sluit me bij alle bovenstaande opmerkingen aan. Weet niet wat ik daar nog aan kan toevoegen. Hoop jullie snel te zien. Geniet van de vakantie en van elkaar. Dikke knuf

• 12 Augustus 2014 - 08:48

Benedikte Zijlstra:

Wat een fantastische prestatie! Met veel plezier heb ik uitgekeken naar de dagelijkse reisverslagen, ontzettend leuk om te lezen en ook om op deze wijze een beetje met jullie mee te reizen.
    Gefeliciteerd met het behalen van deze uitdaging en geniet van jullie welverdiende rust / vakantie.
    Met een hartelijke groet,
    Benedikte Zijlstra

• 12 Augustus 2014 - 09:53

Marjolein:

Wat een geweldige prestatie !!!!!! super goed gedaan.
    We hebben genoten van de grappige reisverslagen en de bijgevoegde foto's.
    Gefeliciteerd en geniet van jullie vakantie.
    Dikke kus Robert en Marjolein

• 12 Augustus 2014 - 11:01

Jeannette Den Boer:

Chapeau!! Fantastische prestatie en een mooi bedrag.

Hartelijke groet namens Bisnez Management
    Frans en Jeannette den Boer

• 12 Augustus 2014 - 15:06

Els:

Wat een geweldige, indrukwekkende prestatie hebben jullie, maar Mike in het bijzonder geleverd!
    Deze reis vergeten jullie nooit meer. Geniet nog van deze geweldige dagen in Rome. Misschien wil de paus ook een hapje meeeten?
    Car, je hebt prachtige verslagen geschreven, maar je zult wel blij zijn dat dat niet meer hoeft.
    We hebben van je stukjes genoten.

Veel liefs van Frank en Els

• 12 Augustus 2014 - 15:28

Gladys:

Helaas een wat vertraagde reactie. Waarom weet ik niet, maar ik had me een paar keer aangemeld voor het ontvangen van de verslagen, maar alleen in het begin lukte dat.
    Nu in 1 ruk een heleboel verslagen gelezen. Is ook erg leuk!
    Petje af voor jullie allemaal. Wat een doorzettingsvermogen bij alle mogelijke weersomstandigheden en alle mogelijke soorten wegdek. Hoewel?? Als ik het goed heb gelezen kon je soms niet eens van wegdek spreken!
    Nu allemaal even genieten van het rustige en goede leven!
    Wat een prachtig bedrag is trouwens opgehaald. Hulde!
    Met hartelijke groet,
    Gladys.

• 12 Augustus 2014 - 18:06

Jan.g:

de eindstreep met opgeheven hoofd gehaald!!de reisverslagen waren prima en zeer lezenswaardig ( een juf kan dat natuurlijk !) knoop er een paar ontspannen dagen aan vast en kijk met tevredenheid terug op jullie prestatie !! opa jan.

• 13 Augustus 2014 - 16:34

Mieke Straver:

Wat hebben jullie een geweldige prestatie geleverd,vooral Mike. Wat een geldbedra!g. Geweldig.
    En nu maar genieten!!
    Carla ik heb van je reisverslagen genoten! Zou zomaar als boek kunnen worden uitgegeven!

Mieke en Bert

• 14 Augustus 2014 - 16:26

Gijs:

Hi Mike,

Fantastische prestatie man. Heb met plezier en bewondering de etappes gevolgd.
    Tot over anderhalve week op het hockeyveld.
    Ik zie op de foto's dat er iig geen zomer kilo's af hoeven aan het begin van het seizoen ;-)

Groet, Gijs

• 22 Augustus 2014 - 16:37

Iris:

Lieve mensen , Wat hebben jullie het ontzettend goed gedaan, wat een doorzettings vermogen, en wat fijn dat jullie het zonder ongelukken hebben gehaald. Geniet van een fijne rustperiode onder de Italiaanse zon. ik vond de verslagen heel leuk.
    Hartelijke groet, iris.