Dag 4 - Reisverslag uit Senningerberg, Luxemburg van B4B - WaarBenJij.nu Dag 4 - Reisverslag uit Senningerberg, Luxemburg van B4B - WaarBenJij.nu

Dag 4

Door: Carla

Blijf op de hoogte en volg

24 Juli 2014 | Luxemburg, Senningerberg

Vanochtend vertrokken we weer om 9.00 uur uit Schönberg. Mike ging met Trudy en mij mee, want zijn Falk (=de gps) was niet goed opgeladen… Ja, natuurlijk had ‘ie de hele nacht aan de oplader gelegen! (maar waarschijnlijk aan…)
Voor mij was de verantwoordelijkheid groot, want als het even mis gaat met de scooters rijden we gewoon terug, maar het is een beetje jammer als Mike helemaal voor niks een pittige heuvel op rijdt en weer terug moet…
Nou, de TomTom had een verrassende route voor ons uitgezet! We hadden al gauw een paar steile kiezelsteen-bospaadjes te pakken in een groot, donker en stil bos. Opeens stond er ook een heel vriendelijke wolf voor m’n neus… maar het was denk ik toch een hond.
Het was echt afzien voor Mike, de hele ochtend! Op een gegeven moment zaten we op zo’n steil bospad dat de scooters het ook niet trokken en moesten we terug… Toen was er ook nog een ‘umleitung’ en het duurde even voor we weer in de bewoonde wereld waren. Dat was de stad Vianden, in Luxemburg. Een mooie toeristische stad waar Mike weer werd bij gevoed met een stevig bord spaghetti Bolognese!
De middag ging beter! We bleven met z’n 3en gezellig bij elkaar en reden de route van de Falk van Mike. Die is minder heftig! Prachtige plekjes gezien met rotspartijen en beekjes!
Zo’n 5 km voor Senningerberg (waar we overnachten) ging het even mis; Mike miste een stoeprandje en viel… Gelukkig zaten wij er vlak achter en zit de verbanddoos in mijn scooter. Kapotte knie, schaafwonden en een pijnlijke pols. Maar nu zijn we in het hotel en hij is weer aardig opgelapt; ligt met een ijszak op de ene hand en een Ice Tea in de andere even bij te komen van deze avontuurlijke dag.
We genieten er nog steeds enorm van! Straks op zoek naar een Pizzeria want in het hotel is niks te knagen… Eerst een lekker koud biertje! Proost!

  • 24 Juli 2014 - 18:20

    Rob:

    Dus een echte bergetappe. Lijkt de Tour de France wel. Steile bergen valpartijenetc
    Maar jullie houden de moed er in.ben trots op jullie 3tjes
    Duim omhoog Rob

  • 24 Juli 2014 - 18:26

    Henny:

    Blij dat jullie veilig aangekomen zijn. Klinkt heftig, een ongeluk ligt dus letterlijk in een klein hoekje. Was je erg moe Mike? Hoe laat vertrekken jullie morgen?
    Liefs, Hen

  • 24 Juli 2014 - 18:26

    Martin Taphoorn:

    Het klinkt allemaal heel serieus en ook zeer inspannend, maar gelukkig steeds met een goede afloop aan het einde van de dag. Wat een geweldige prestatie van jullie! Ik kijk uit naar meer mooie berichten en natuurlijk verheug ik me zeer op ons weerzien in Rome.
    Heel veel sterkte, succes en vooral ook plezier!

    Martin Taphoorn

  • 24 Juli 2014 - 18:31

    Miriam:

    Wij zitten nu in Italië en elke keer als ik nu bij het appartement kom verheug ik mij erop om jullie verhaal te lezen!! Zo te lezen was het weer een onderneming!
    Mike, laat je maar goed verzorgen hoor! Geniet van het eten vanavond en we hebben het iedere dag over jullie. Voor straks welterusten.
    Kus kus Miriam en family

  • 24 Juli 2014 - 18:37

    Luus:

    Jeetje Mike, je bent ECHT een bikkel! Nog met de voeten in een beekje gezeten?
    Het is zo leuk om jullie van dag tot dag te volgen!
    Dikke knuf, Luus

  • 24 Juli 2014 - 18:40

    Luus:

    Ooooohhhhh, ik zie op de foto een echte bolletjestrui!
    Nou voor mij had je hem al gewonnen voor je vertrok, hoor!
    XXX Luus

  • 24 Juli 2014 - 18:42

    Kirstie:

    Ben trots op jou papa!! Kusjes van Kirrie

  • 24 Juli 2014 - 19:13

    Maya:

    Nou, gelukkig zit je na dit heftige verhaal te lachen in je bolletjestrui! Zet 'm op!

  • 24 Juli 2014 - 19:46

    Liesbeth:

    Jieeehaaaa, wát een bikkel ben je toch, Mike!!! En je dames ook!!! Zó bizar trots op jullie!!!
    Geniet van een heerlijk diner, hopelijk fantastisch zomeravondje en de mooie, bijzondere, fijne en goede momenten op jullie onvergetelijke reis!!!

  • 24 Juli 2014 - 20:27

    Cynthia:

    Hoi. Wij zijn geschrokken van de val. Gaat het wel goed? Sterkte! Xxx

  • 24 Juli 2014 - 20:36

    Dirk:

    Gozer, hoe gaat het met de schaafwonden en de pols? Als je advies nodig hebt stuur me dan een bericht

  • 24 Juli 2014 - 21:09

    Lex De Bode:

    Mike,
    Toen je vader je 50 jaar geleden aan mij liet zien, dacht ik meteen al: die komt er wel !
    Groetjes en liefs aan de hele crew,
    Lex en Wil

  • 24 Juli 2014 - 22:43

    Eelko:

    Gozer,

    doorgaan he, klinkt wel mooi de route.....je gaat me binnenkort zien!
    grEelko

  • 25 Juli 2014 - 15:49

    Karin Cantegreil:

    Oei, oei, oei Mike, DAT kan niet, je moet natuurlijk wel voorzichtig doen, je moet of op de stoep of ernaast hoor!!!!!
    Ik hoop dat je weer opgeknapt bent en hup weer verder xxx

  • 25 Juli 2014 - 18:34

    Mieke Jonkman:

    Goed bezig Mike. Fijn dat de EHBO verzorging met je meereist.Gelukkig straal je op de foto, hopelijk kun je ook van de omgeving genieten, ziet er prachtig uit.Ga zo door....

  • 25 Juli 2014 - 20:53

    Desiree:

    Ha Mike en Carla,

    was even nieuwsgierig hoe het met jullie ging. Zo te lezen is iedere dag weer spannend.
    Doe voorzichtig hoor, een ongeluk zit idd in een klein hoekje.

    Heel veel plezier jullie morgen,...

  • 25 Juli 2014 - 22:59

    Liesbeth:

    Oeps...na zo'n dag geen bericht, maak ik me toch ineens een beetje zorgen... Hoe gaat t daar? De verwondingen meegevallen? Vandaag goed verlopen? Goede nacht en succes weer morgen!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Piet Antonissen Trudy van Koeveringe Mike Antonissen Carla Antonissen

Actief sinds 01 Juli 2014
Verslag gelezen: 568
Totaal aantal bezoekers 16423

Voorgaande reizen:

21 Juli 2014 - 20 Augustus 2014

Biking4Braincancer naar Rome!

Landen bezocht: