Welkom!! - Reisverslag uit Voorburg, Nederland van B4B - WaarBenJij.nu Welkom!! - Reisverslag uit Voorburg, Nederland van B4B - WaarBenJij.nu

Welkom!!

Door: Carla

Blijf op de hoogte en volg

13 Juli 2014 | Nederland, Voorburg

Voor het gemak heb ik de hele lijst uit mijn mail aan deze site toegevoegd, maar ik heb uit betrouwbare bron gehoord dat je met één klik uit kan schrijven! Ik wil niet opdringerig zijn... maar dit is volgens mijn technische adviseuse de handigste manier.
Voor wie ons gaat 'volgen': Welkom bij onze reis! Fijn dat jullie erbij zijn!
Tot gauw... Liefs! Carla

  • 13 Juli 2014 - 11:28

    Roberto:

    Alles ondergebracht bij Rome-reis 2014.
    Kan jullie dus volgen van uit Italie samen met Nero
    Goede reis en ik zwaai jullie van hier uit UIT
    Buon viaggio e tanti bacci vediamio a Roma

  • 13 Juli 2014 - 14:19

    Liesbeth Redelijkheid:

    Uitschrijven...ben jij 'belatafeld'!! Het liefst reis ik mee, maar ik neem genoegen met je verslagen ;-)
    Benieuwd!!!!
    Héél véél succes, lieverds!!!

  • 13 Juli 2014 - 15:00

    Mieke Jonkman:

    Spannend hoor jullie onderneming. We wensen jullie heel veel succes, plezier en geniet, we volgen jullie! Liefs, Fridus en Mieke

  • 14 Juli 2014 - 08:05

    Ingrid Pompe:

    Heel veel succes met deze dappere onderneming. Ik wens jullie veel sterkte, maar ook veel plzier met dit avontuur. En van de reisverslagen wordt natuurlijk een mooi boek gemaakt met mooie foto's. Zet hem op!

  • 14 Juli 2014 - 15:23

    Karin Cantegreil:

    Heel veel succes en plezier, wij volgen jullie vanuit Frankrijk hoor!!
    xxx :-P

  • 15 Juli 2014 - 12:00

    Marcel Delmee:

    Heel veel plezier en succes met deze onderneming. Ik blijf je volgen en tot ziens na je reis. Groet

  • 16 Juli 2014 - 08:47

    Dick Van Rijn :

    Mike voor jou, geen berg te ver. Zet hem op. Veel succes en nog belangrijker is genieten ook zelfs op de zware momenten.
    Ciao.

  • 16 Juli 2014 - 12:35

    Petra:

    Ha Mike en Carla, het is bijna zover! Heel veel succes en plezier gewenst met het kilometers vreten. Maar ach, niets zo erg als spinning lessen, toch Mike?

  • 16 Juli 2014 - 13:08

    Angelina:

    Ik vind dit zoooo ongelooflijk goed van jullie. Wat een onderneming! ! Petje af hoor :-) Ik ga jullie al het succes van de wereld wensen en doe voorzichtig! Liefs!

  • 17 Juli 2014 - 07:28

    Yvonne Mook:

    Lieve buurtjes
    Zo knap en zo goed van jullie. Heel veel plezier en succes

  • 17 Juli 2014 - 19:21

    Henny:

    We gaan jullie volgen hoor. Wensen jullie veel plezier en kracht in de benen. Succes Mike, we steunen je van ver en blijven graag op de hoogte.

  • 20 Juli 2014 - 19:16

    Suus En Eric:

    Een waanzinnig mooie trip gewenst, doe voorzichtig en zet em op! Mike, je kan het ouwe tijger, heel veel succes! Xx de keijertjes

  • 21 Juli 2014 - 17:59

    Familie De Jong:

    Veel plezier, sterkte, gezelligheid, goed weer, liefde, mooie vergezichten, herinneringen, ontmoetingen, lekker eten, wijn, groeten uit Californië USA

  • 26 Juli 2014 - 01:32

    Iris Jansen:

    Fantastisch wat jullie ondernemen!!!! Diep respect. Fietsen is voor mij na 20 kilometer al genoeg....Kus, veel plezier!
    Liefs,

    Iris

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Piet Antonissen Trudy van Koeveringe Mike Antonissen Carla Antonissen

Actief sinds 01 Juli 2014
Verslag gelezen: 900
Totaal aantal bezoekers 16422

Voorgaande reizen:

21 Juli 2014 - 20 Augustus 2014

Biking4Braincancer naar Rome!

Landen bezocht: